اخبار

دو قمی برای اولین بار عضو هیأت مدیره جامعه صنعت کفش ایران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع کفش ماشینی استان قم، مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران دهم مهرماه در ساختمان شماره 3 اتاق بازرگانی ایران با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

در این مجمع که نمایندگانی از تهران، قم، اصفهان و تبریز حضور داشتند انتخابات هیئت مدیره برگزار شد.

محمد عرب، جواد شعبان‌زاده، علی لشکری، محمد علی طالقانی، سید مهدی بهشتیان، علی اکبر اخوت، مصطفی کرمانی، پیمان بهمنی و یاسر نباتی به‌عنوان اعضای هیأت مدیره و مهدی عبدالهی به‌عنوان بازرس انتخاب شدند.

جواد شعبان‌زاده و مصطفی کرمانی به عنوان نمایندگان صنعت کفش استان قم، برای اولین بار پس از  سه دهه از تاسیس این تشکل ملی با رای اعضای صنعت کفش کشور، دو کرسی را برای استان قم کسب کردند.

گفتنی است، صنعت کفش در استان قم علاوه بر اینکه صنعتی پاک و کم آب بر است، به عنوان صنعت اول استان در اشتغال‌زایی به ویژه در حوزه مشاغل خانگی مطرح است و از نظر تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی نیز جایگاه برتری دارد؛ صنعت کفش قم حدود 65 درصد صادرات صنعت کفش کشور را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است، انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قم شوز به عنوان بزرگترین رویداد صنعت کفش کشور، که با حضور تعداد زیادی از تجار خارجی از 34 کشور دنیا برگزار شد ظرفیت ها و توانمندی های این صنعت را به نمایش گذاشت.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.